YE LA HORA DE LA MOCEDÁ CRÍTICO, NACIONALIEGO, SOCIAL, FEMINISTA, ECOLOXISTA, SOBERANISTA, ALTERMUNDISTA Y ANTIFACISTA. YE LA HORA DE LA MOCEDÁ ASTURIANO. ★

21/03/2015

Bloque críticu estudiantil na manifestación del 24M





La educación pública asturiana sigue sufriendo ataques: a los retayos de personal, l'empioramientu de les condiciones materiales nes aules, la marxinación activa de les llingües, cultura, realidá social ya historia d'asturies, les dificultaes crecientes p'acceder a la universidá pol aumentu de les tases, la mengua de les beques, o normes restrictives como'l Reglamentu de Permanencia, tenemos que sumar agora l'amenaza que supón el 3+2, afondando na mercantilización d'un sistema educativu que lleva años caminando nesa direición, como bien amuesa una LOMCE bien venceyada a estes polítiques.

Toos estos ataques tienen como protagonistes non solo al gobiernu central, sinon tamién a un gobiernu asturianu que nun dulda en recortar personal interín, condergar a esi estatus al profesoráu d'asturianu y gallego-asturiano, o amosar una actitú de pasividá nunos casos y responsabilidá direuta n'otros nel evidente deterioru de la Universidá d'Uviéu, tanto pa profesores, como alumnos/es, y personal alministrativo.

Consideramos imprescindible caltener ya intensificar la movilización: namái un movimientu reivindicativu, fuerte, organizáu y apegáu a les problemátiques de la educación asturiana va poder valtiar estes amenaces. Ye por ello que llamamos a la participación nes movilizaciones del 24 marzu, pero dende una perspeutiva crítica, y coherente colo espuesto: señalamos y denunciamos tamién la hipocresía de convocantes activos de les protestes, como CCOO, UGT o CSIF, que demientres per un llau llamen a participar contra'l 3+2, aprueben n'órganos como'l Conseyu Social de la Universidá d'Uviéu, midíes qu'espulsen a más de 1000 alumnes/os, frutu d'un Reglamentu de Permanencia inxustu y abusivu.

Poro, llamamos a la conformación d'un espaciu críticu nes movilizaciones del 24M: críticu pa colos qu'ataquen l'enseñu públicu, críticu pa cola hipocresía de los sos cómplices, y afitando qu'hai otru camín p'algamar una educación pública asturiana de calidá.